Tveksamt.

Fick åka hem tidigare idag, och tur var väl det, har en del att tänka på nu..

Jag har nämligen funderingar på ifall jag skulle byta linje. Vart vet jag inte, vill verkligen inte flytta och så. Men jag trivs verkligen inte. Det är inte klassen som är fel, men det är ämnena. Min handledare har oss i Matte, Kemi, Biologi och Miljövetenskap. Och han får mig att tappa lusten att finnas, han är så jävla jobbig. Han förstör allting genom att få det så ointressant han bara kan, och ja. Han får mig att hata matte, som har varit mitt favoritämne hur länge som helst. Det känns verkligen inte som att det kommer att fungera om jag går kvar, men vi får se hur jag gör. Har bara till på fredag att bestämma mig. Det är sjukt att någon kan förstöra något så mycket som han har gjort. Blir frustrerad bara jag tänker på det.
Men då är ju frågan, vilken linje ska jag välja? Jag har ju ingen aning alls vad jag vill bli! Hade funderingar på Omvårdnad innan, sökte ju det först. Men jag vet inte om jag vill gå det nu? Jag har ju funderingar på att bli polis? Men vill jag verkligen det då? Eller vill jag gå BF? Men det är jag ju inte så intresserad av, vet inte vilken behörighet man får till universitet och så heller. Och jag vill ju inte gå Samhäll, skulle ju vara för att få läsa språk då. Men ja, jag har som sagt inte en aning. Ska försöka gå kvar på KSK i alla fall, om det går.  

Kommentarer
Postat av: Burris

Ta samhäll ändå, det är bra. :)

2009-09-02 @ 19:05:27
Postat av: Linda

haha, allting var så klockrent :D haha.

Om ni orkar så kommer ja gärna igen :D :D

2009-09-06 @ 18:27:19
URL: http://http:/liindaanderssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0