Pepp!

Mår mycket bättre idag, känns fånigt alltihop nu. Men så är det ibland, det känns som det värsta som någonsin har kunnat hända och som att man aldrig kommer att ta sig ur det. Sen helt plötsligt känns det helt wierd att man ens kände så. Sen måste jag tillägga att det inte handlade om det som de flesta kommer att tro. :)

Igår var jag och Annika ute med mamma och pappa. Var väl helt ok, var ju lite nere och så. Men det bästa var att bartendern var HET! Jag lovar att det är värt att skriva med versaler till och med. Var ju tvungen att smygfota och så, men eftersom att min familj är som den är så vart jag ju bortgjord ändå. Mamma gick fram till disken och tog kort, inte så lite pinsamt det heller, nej. Och pappa satt och sjöng, fyfan :P

Idag så har jag kollat på Lilo & Stitch :) Man måste älska disney!
Jag gillar inte filmutvecklingen idag appropå det. Allt är animerat, och är det tecknat så är det mesta datorgjort. Teknik är ju bra på ett sätt eftersom att det kommer fler filmer på kortare tid och så, men det är ju inte samma sak. Titta på t.ex Pinocchio. Man ser hur mycket tid och omsorg någon har lagt ner på varje liten scen och alla små detaljer, det är det jag vill se! Jag vill inte se nerhafsat, datorgjort tjafs där bakgrunden är det enda som känns välarbetat.
 Visst finns det bra animerade filmer också, självklart! I det här fallet syftar jag mest på Dreamworks, Pixar och vissa andra filmer (ex. Happy Feet, Gustav, Alvin & the Chipmunks och Surf's up), för t.ex Disney's egna animerade, som Lilla Kycklingen eller Bolt tycker jag är dåligt animerade om jag ska vara ärlig. Familjen Robinson är helt ok dock. Tycker att det är synd att tecknad film inte är det den brukade vara.

Kommentarer
Postat av: Linda

ja usch! dumma socker, bättre med disney filmer :D

wiiiiiehoo! ja vill också se heta bartendrar!

mums :D sluuuuurp

2009-09-27 @ 18:37:24
URL: http://http:/liindaanderssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0