Läggdags.

..har det varit ett tag nu. Jag hatar när man är uppe sent ofrivilligt.

Dagen var bra, hade kul som vanligt, men jag tänker inte skriva ett sånt här hypertråkigt inlägg om vad jag har gjort idag. Istället tänker jag skriva om en sak som stör mig väldigt mycket.
Ni vet sådana här efterhängsna personer som man verkligen inte vill vara med?
Vi har två stycken i våran klass som båda har valt att hänga efter oss. Den ena går att bli av med om man försöker (ibland), men den andra. Jag blir smått galen! Vi sätter oss vid bord där den inte får plats. Vad gör den? Knuffar dit en stol så att det inte finns någon plats. Vi stretchar efter idrotten, vad gör den? Exakt samma saker.
Jag hade förstått om de hade varit utfrysta och ensamma, men nu är det ju så att de kan umgås med varandra. En av dem är säkert helt ok om man umgås med den av fri vilja, men det är aldrig roligt att umgås med någon som man inte känner att man vill prata med.

Med det sagt så säger jag godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0