Grattis Milla och Pappa!

Idag fyllde storasyster hela 18 år :D
Grattis till henne och pappa! Båda fyller ju på samma dag, fast pappa fyllde 47 :)
Måste ju gratta honom också, såklart.

Vart firande med släkten och så när man kom hem alltså, var väldigt trevligt. Nu är hon myndig och får göra exakt vad hon vill. Nästan. Hon gör det ju i alla fall, men ändå. Snart har du körkort så att du kan skjutsa mig vart jag vill :D Snart flyttar hon väl hemifrån också. Då får jag hennes rum :D haha. Nej, men då blir det lite tomt.
Men ja, hoppas du hade en kanondag idag syrran, det förtjänar du! <3
Samma till pappa <3

Annars idag var förmiddagen helt bortkastad kändes det som. Fick inte sova på bussen, fick utbrott på Klara för att hon var så jobbig. Hade alltför roligt på kemi-lektionen med Klara och Barbro, skrattade så att vi höll på att kikna och läraren vart arg. Men jag har ca noll repsekt för honom eftersom att han inte har någon respekt för eleverna och allt vad det innebär.
Slutade tidigt, så jag umgicks med Linda i ungefär en och en halv timme. Hyperskoj var det, haha. "Jag har en tjuga!" :D Linda är bra knäpp hon.. :) Pratade även om kryssning/Umeåresa, hoppas att det blir av, för det vore så nedrans skoj!

Nu ska jag plugga litegrann. Blir till att skriva lite på svenska-uppsatsen så att jag inte måste göra allt i morgon, sen ska jag läsa en bok. Hade helt glömt bort den, usch. Är en sån där bok som läraren har valt, och det är ju inte den bästa boken jag kan tänka mig precis.
På tal om böcker så vill jag ha boktips igen (jag bara kräver och kräver! ;)) så om ni kommer på någon bra bok, vilken slags som helst, så hojta till :)


<3


<3


Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis till dom! :D

hahah tillsammans är vi knasiga :D

de vaar askuuul :D :D hoppas jag också

blir av :D

2009-09-09 @ 15:46:02
URL: http://http:/liindaanderssson.blogg.se
Postat av: Milla

Tack! <3

kan inte du skicka den bilden till mig (A)

2009-09-09 @ 17:27:35
Postat av: Anonym

Kafka på stranden och Norwegian Wood av Haruki Murakami! : D

2009-09-09 @ 18:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0