Gårdagen.

Ja, igår vart ju helt knas!
Var ju ner till Linn och lagade mat och umgicks med henne, Linnéa och Vicki. Skratt i mängder, massa prat och bara en helmysig kväll. Lär helt klart göras om! Mot slutet blev jag väldigt trött, fattar inte hur de stod ut riktigt, menmen :)
Linn var hundvakt till en utav universums finaste hundar också, så jäkla söt! Lite roligt att hon också hette Vicki, så det blev lite förvirrat ibland..
Tack för en helknasig kväll människor. :)

   

Idag så har jag inte gjort så mycket, skulle ha hållt på med lekstugan men jag hade ingen ork till det. Så istället har jag tagit det lugnt hela dagen, inte heller helt fel.

Jag skiter i vilket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0