Föreläsning och städning..

Idag försov jag mig, vilket redan har blivit en vana. Skärpning!

I alla fall så började dagen med en föreläsning i aulan. En 21-årig tjej som pratade om miljön och annat viktigt. Jag tycker ju i och för sig att det är ett väldigt intressant ämne och kan läsa om det i timmar om jag vill, men jag vet att andra tycker att det är tråkigt och så. Men det som är intressant är att folk som jag vet hatar att lyssna på miljö-snack satt och lyssnade utan att säga ett ord, och tog faktiskt in det hon sa. Det var riktigt intressant, och alla borde få lyssna på henne någon gång. Eftersom att hon var så ung så var det ju också lätt att relatera till, och veta att man kan faktiskt göra skillnad även om man är liten. Som sagt ruggigt intressant, försök att lyssna på henne om ni får chansen, hennes hemsida finns här.

 Hemma sen så drog jag med päronen in till stan för att köpa presenter till Milla som blir 18 imorgon :) Köpte till pappa igår, han blir 47, de fyller samma dag :)
Nu ska jag städa och plugga en massa, för att sedan belöna mig själv med en dusch, en bra bok och en tidig kväll. Kanske till och med hinner titta på lite One Piece, vem vet :)

Kommentarer
Postat av: Linda

jag har en tjuga :D hahaha, skitkul vare:D

2009-09-08 @ 19:52:24
URL: http://http:/liindaanderssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0