Bortgjord.

Ibland kan man inget annat än att gilla att umgås med folk. Särskilt om man blir hyperbortgjord inför de få som det faktiskt gör något.
Men man får väl hoppas att det inte märktes så mycket. Fast det vet jag att det gjorde.

Dagen har varit helt ok, förutom ett par detaljer som har med rubriken att göra. Tänker inte skriva vad eftersom det vore att göra bort sig igen. Nu ska jag plugga och sova. Igår däckade jag i soffan, helt värdelöst, men rätt skönt ändå.
Mindre skönt att försova sig imorse och springa till bussen och vända och sen vända igen. Bra start på dagen.

Är väldigt tom på ämnen just nu. Kan inte skriva om det jag vill, vill inte skriva om det jag kan osv.
Kommer nog att ta en paus från allt vad internet heter snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0