Less.

Vet ni vad jag har lessnat ur totalt på?
Jag skulle såklart kunna skriva det vanliga; fjortisar, gnäll, politik, plugg och miljöförstöring, men nu är det faktiskt en annan sak.
Jag är så himla trött på klyschor. Visst, ibland är det dåligt när man "bryter" en klyscha då det kan förstöra slutet på t.ex en film eller en bok, men annars. Alltid i filmer kan man lita på att det blir på ett visst sätt och att huvudpersonen får det som hon/han vill. Eller att det kommer att hända något dåligt så fort något bra har hänt. Anledningen till att jag lessna ur idag är att jag av någon anledning kollade på "One Tree Hill", och i slutet blev jag bara ruggigt sur. Snälla, kom med något nytt!

Tänkte skriva ett längre inlägg än så här, men jag lär gå ut och gå innan jag spricker av energi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0