Inte alls som man tror.

Fortfarande trött fast jag har sovit aplänge. Drygt, men aja.

Redigerar lite bilder eftersom att jag inte har något bättre för mig. Måste lära mig lite nya grejer dock, men det är fortfarande något av det roligaste jag vet.
Lyssnar på Håkan Hellström också, lovat Burris att ge honom en chans mot att hon gör detsamma med Lars Winnerbäck. Måste säga att han faktiskt har en poäng eller två, men det gör fortfarande lite ont i öronen. Gillar dock "En vän med en bil", eftersom att det låter lika falskt om jag sjunger med :D
Sitter också och dreglar över en systemkamera, villha! Men det är ju en aning dyrt om man är kass på att spara, haha. Menmen.
Har också kommit på att jag saknar Emma! Har inte träffat människan sen i augusti, och förut träffade jag ju henne dagligen. Eller ja, när båda orkade släpa arslet till skolan det vill säga. Men ja, det är inte samma sak utan den där Emma :)

Vill ha höstlov, men det är ju i alla fall inte långt kvar nu. Ska gå varenda dag tills dess, och samma efter lovet tror jag. Är ju lite jobbigt att gå upp på morgonen, men det är ju roligt i skolan, i alla fall på rasterna ;) Och lite roligare ämnen än i högstadiet och så.

Det var allt för tillfället. Kommer att börja ladda upp mer texter som faktiskt har ett innehåll här, mycket egna åsikter och så. Men det får ni se då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0