Höstlov! :D

Åh, den här dagen.. så bäst, men så sämst!

Det dåliga sammanfattas enklast genom att säga ketchup och matteprov. Kommer nog inte att klara högre än G på matteprovet, och det är halva mitt betyg i Matte A. Perfekt. Ketchup pratar jag inte om här, men ja, inget skoj helt enkelt.

Det bästa... ojoj! Efter matteprovet drog jag och Wicky till stan för att vänta på Klara. Intersport var ju... intressant! Hade ruggigt kul, höll på att ta uppåt-rulltrappan ner också, det var väl intelligent av mig? Killen neranför skrattade jättemycket. Sen skulle vi handla, jag lovar att tanterna går och gömmer det jag letar efter varje gång! Den här gången gällde det hela pasta-avdelningen.
Skolkatalogen var vääääldigt intressant, det finns fler intressanta människor än man tror. Särskilt enligt en utav oss. Fick för oss att gå ut och gå också, skrämde upp oss själva i den mycket mörka skogen gjorde vi också. Eller ja, Klara stod för den mesta skrämningen, fast hon skrämde mest sig själv.
Hade i alla fall ruggigt skoj, får göras om! :)
Bilder kommer när jag har min dator igen.

Och nu är det höstlov. Jag kan ju inte påstå att det inte är skönt, men samtidigt är inte skolan helt fel. Men att sova på morgonen är oerhört skönt. Menmen, säg till om ni vill hitta på något, kanske har någon dag ledig i alla fall! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

hahah buuus! :D

vi måste leka! :D hihi

2009-10-24 @ 09:00:00
Postat av: Gabriella

jag vill se Twilight! (om du inte redan visste det...)

2009-10-24 @ 17:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0