Gul bil + nej = GEEEEEEJ!

... vilket såklart låter som GAY, vilket var precis vad jag skrek på bussen idag. Och det var långt ifrån det pinsammaste jag gjorde idag. Tänkte skriva det värsta här, men det vore ju att göra bort mig en gång till. Men jag kan lova er att det lär ha varit ett utav det värsta jag har gjort, så ni som känner mig kan ju bara tänka er..

Nej, dagen var alltså ingen höjdare. Och då har jag inte ens nämnt att Klara har ägnat 100% av sin energi på att göra illa mig idag. Först slog hon mig så att jag petade mig själv i ögat. AJ! Sen snärtade hon mig och slogs lite grann. Sen efter idrotten när hon borstade håret och jag fixade, så slog hon mig med hårborsten precis under ögonbrynet, kom åt alla nerver så att det rann utav bara hällpip. AAJJ!! Bultade rätt länge, och kommer säkert att få ett blått märke där tills imorgon... Sen fortsatte det här under hela dagen, uschuschusch..
Sen fick jag migränliknande huvudvärk lagom till att vi skulle skriva en bokanalys på engelska och ha muntlig redovsning på svenskan. Gick ju inte alls bra, han såg nästan lite sur ut (svenskaläraren alltså).

Har fortfarande huvudvärk. Ska väl ut och gå, men måste plugga. Och kolla på Män som hatar kvinnor. Men jag har inte tid. Fixar mobilmusik, viktigt ju!
Just det, det är väldigt svårt att förklara ordet "ju" på engelska märkte vi idag. Grymt svårt faktiskt. Menmen.
Gud vad jag skriver om ingenting! Fy på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0