Gitarr.

Nu håller jag på att lära mig en ny låt på gitarr. Går sådär, men kul är det. Mina fingrar kommer strypa mig i sömnen ikväll. Men det är kul.
Egentligen borde jag plugga, har matteprov nästa vecka och ska ha läst ut en engelskabok tills i morgon. Wops, hade jag faktiskt glömt. Kom på det för en halvtimme sedan. Är inte så värst taggad att plugga nu när det faktiskt går ganska bra med gitarren.

Jag är så otroligt trött på en sak och det är lärare. I alla fall lärare som tror att man inte har något annat att göra än att plugga i just deras ämne. Min mattelärare är sån, och då har vi honom i tre ämnen. Det är sjukt jobbigt eftersom att man då blir dränkt i läxor. Och ändå tjatar alla lärare om hur viktigt det är att man har fritidsintressen osv. HUR SKULLE DET GÅ TILL?!
Åh, blir irriterad.

Har tillfälligt bytit header också, ska fixa en ny, men jag ville ha bort den gamla. Säg gärna vad nu tycker!

Kommentarer
Postat av: Linda

den är asfin ju! :D

kan vi inte fixa nån häftig till mig också? :D

2009-10-11 @ 15:19:37
Postat av: Linda

han hälsa tack :D gärna, de blir känon :D

2009-10-11 @ 18:21:39
Postat av: Anonym

Håkancitat, humhum! Du är visst mer fast än jag trodde :)

2009-10-11 @ 20:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0