..

Rutten dag. Dagens höjdpunkt har hittills varit idrotten, aerobics, grymt kul!
Vet inte riktigt varför det är som det är just nu, men det går väl över snart antar jag. Hoppas om inte annat.
Började skriva på det här inlägget för två timmar sen, men självklart somnar man framför datorn. Helt toppen.
Har massor av plugg att göra, ska väl ta en långpromenad också, om och när det hinns med.

Tänkte bara skriva en snabb sak här. Jag skiter totalt i om du/ni tycker att jag har blivit fjortis. För det första så känner inte ni mig. För det andra så är man inte fjortis bara för att man har tröttnat på att använda endast svarta kläder. Jag tycker helt enkelt att det är bekvämare med jeans och linne än att ha massa annat. Och att jag sminkar mig? Vad har det med saken att göra? Det gör ni också, alltför mycket lär jag bara lägga till.
Tänk innan ni öppnar käften nästa gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0