Duktigt!

Nu har jag städat. Har bara mitt rum, lite plock på övervåningen och sånt kvar. Känner mig duktig som sjutton!

Blev inte av att träffa Linda något, istället kommer Linn över alldeles strax så hittar vi väl på något skoj :)
Hälften av allt blev ju gjort i alla fall. Ingen gitarr dock, får hinna med det imorgon. Och nu började jag längta till höstlovet, hitta på saker med roliga människor som jag tycker om :D
Kan det bli bättre? Kanske, vi får väl se :) Hoppas kan man.

Nu blev jag sugen på fruktsallad. Men det är väl bara jag.
Och sen var det något jag skulle skriva här, men vet ni vad? Jag kommer inte ihåg!
Inte så överraskande kanske, menmen.

"Det är de vänner som man kan ringa klockan tre på natten som räknas."
Marlene Dietrich.


Kommentarer
Postat av: Linda

längtar kalas mycke till lovet :D

lät gott med fruktsallad :D

2009-10-17 @ 19:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0