Hm.

Idag har faktiskt vart en relativt bra dag, blev lite för mycket mot eftermiddagen bara men det har lagt sig nu.

Blev väldigt mordisk en stund också, på grund utav våran mattelärare. Har en känsla av att det inte var sista gången som det hände dock. Han går mig på nerverna, är en dålig lärare och är äckligt närgången. Men jag lär väl stå ut. Men något jag inte tänker stå ut med är att han står inför hela klassen och i stort sett säger att jag och Klara har valt fel linje för att vi tycker om att ha roligt under tiden. Kan man inte gilla matte och no bara för att man gillar att ha roligt? Det är ju inte precis som att vi inte jobbar något, för det gör vi. Blir sjukt irriterad bara.

Nu ska jag plugga lite till, promenera och skriva ett trist referat. Yey.

Kommentarer
Postat av: Linda

klaaaart jag ska å du ska leka med mig :D

vi får ta och planera in med godis å te å

massa bus :D <3

2009-10-05 @ 19:19:55
Postat av: Linda

Fin film! precis, fast ändå inte :) hihi

2009-10-05 @ 19:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0