03.01

Internet på min dator igen - wiho! :D

Klockan är förresten 03.01 och jag sitter och stickar. Känner mig som en rebell till pensionär. Och jag börjar bli trött, och med tanke på att jag ska upp klockan halv åtta borde jag nog sova nu.
Men det är roligare att sticka än att sova. För man vet aldrig vad man drömmer. Men om man stickar så är det värsta att man gör fel, och det går att rätta till ganska fort.

Idag har det inte hänt mycket, tog en promenad med Linn och såg en massa polishelikoptrar och annat. Lite läskigt, särskilt med tanke på våra spekulationer.

Har insett att ketchup är en idiot också, ska glömma honom fortast möjligt. Lättare sagt än gjort, men det får gå helt enkelt.

Annars då? Jag älskar den här videon (och det är inte bara för att han går omkring utan tröja, eller är sjukt snygg när han ser galen ut) och låten med!


Kommentarer
Postat av: L i n n e a s b l o g g

Åh den där låten lyssnade jag jättemycket på i somras, men nu var det ett tag sen. Vilka flashbacks jag får haha, den är bra :D



sv: Ellerhur, man gör allt för dom :)

2009-10-29 @ 16:32:30
URL: http://linnealindblad.blogg.se/
Postat av: L i n n e a s b l o g g

sv: ja att sova hade ju varit bra, men lyckades bara sova i typ 1½ timme.. :/ men det gick helt ok fort ändå :)

2009-10-30 @ 23:05:37
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0