dido.

Fortfarande inget internet, sjukt drygt att dela måste jag påpeka.

Gårdagen var kul, i alla fall när jag träffade Linn. Fyfan alltså, skrattade så att jag låg på golvet.
Idag ska jag spela gitarr. Och sen hade jag tänkt glo på One Piece, men har inget internet. Så värdelöst, man märker inte hur beroende man blir, menmen. Kanske blir av att träffa folk, men vi får se.

För tillfället har jag inte mycket att skriva om. Har inlägg sparade på min dator, men ja. Som sagt, beroende.
Knarkar All American Rejects. Kärlek på dem. Fick världens lust att baka, fast vet inte vad. Känns som att jag bara skriver lösryckta meningar, men det får ni leva med. För jag är för trött för att tänka.
Dessutom har jag stora planer på att flytta in i skrubben. För jag har bättre mottagning där än i mitt rum. Ironiskt egentligen. Jag borde sticka klart min mössa också, men jag orkar inte. Jag gör bara fel hela tiden, haha.

Jaja, hoppas ni andra har mer liv än jag för tillfället, för annars är ni uttråkade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0