Referat, lov och annat skit.

Tänkte försöka skriva ett vettigt blogginlägg. Vi får väl se hur det går med den saken. :)

Dagen har vart som vanligt. Jätterolig, men en sak störde mig hela dagen. De flesta vet nog vad det är, ni andra får väl reda på det i sinom tid antar jag. Det "lustiga" är att det egentligen inte är störande, bara när det var så här specifikt eller vad man nu ska säga. Åh, det kryper i mig när jag tänker på det.
Började dagen med tre timmars referatskrivning, som sagt. Gick inte alls bra, blev lite för långt och så. Men ja, det är väl bara att hoppas på att det gick bra.
I morgon är det fredag, skönt som ett svärord som jag inte får skriva! Syslöjd och sen extrainsatt matteprov. Sen får jag åka hem och göra vad jag vill :D
Har dock inget planerat, men det får väl bli som det blir helt enkelt.

Och snart är det lov också! Jag vill inte ha lov. Jag gillar faktiskt att gå i skolan för första gången på väldigt länge. Bra folk, bra ämnen, dåliga lärare, men i alla fall. Jag vill ju ha tid att hitta på saker och så, men det är så jobbigt att komma igång igen efter lovet bara. Hoppas bara att jag gör det och inte sackar ihop och börjar vara hemma var och varannan dag bara. För det är inget kul, vill hellre gå i skolan faktiskt. Får väl se hur det blir där med, antagligen löser det sig väl :)

Folk som vill leka på lovet får förresten höra av sig, är rätt bokad med saker att göra på lösa dagar..


Kommentarer
Postat av: Linda

de blir bra detta! :D

yeeah, jag har redan bokat upp dig :D

2009-10-15 @ 19:02:10
Postat av: Linda

självklart har du det bus :D

aa & gärna ett par jeans skulle ja också vilja ha :D

2009-10-16 @ 10:59:14
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0