Crap.

Idag sög.
Har inte bara krockat, utan också gjort bort mig totalt på andra sätt. Men vi testade, och ni ljög. Så nu behöver jag inte slösa någon mer tid på det där! :)

Jag har egentligen inte ens tid att peta på datorn idag, men jag gör det i alla fall. Jag måste göra hundra sidor matte och massa andra läxor också för den delen. Men jag har varken lust, ork eller känner att jag har något större behov av att göra det. Jag vill inte helt enkelt.
Vilja är konstigt. Oftast vill man göra fler saker som man inte måste, eller kanske rent utav inte får, än man vill göra saker som man måste göra. Det kan ju vara för att måsten är så tråkiga, men det lär ju vara något mer också. Eller?
Jag blir i alla fall störd på det, så därför skriver jag inget mer om det (eller något annat) heller för tillfället.

Jag vann, men den största förlusten blev min.


Kommentarer
Postat av: Linda

snart är de lov då ska vi leka å glömma skolan

för ett tag :D vi ska ha massa mys! :D

2009-10-13 @ 18:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0