Tid.

Har jag inte haft den här veckan. Plugg och annat är faktiskt viktigare än dator och sånt skit. Menmen.

Tisdag:
Studiedag, borde ha inneburit sovmorgon, men nejdå. Hade fått mail av min gamla SYV som undrade om jag och Klara kunde komma och hjälpa till på ett infomöte om gymnasiet för föräldrar. Men eftersom att han inte skrev någon tid så var jag tvungen att gå upp klockan 06.45 för att kolla min mail. Så Klara ringde och väckte mig, och ja. Vår konversation lät ungefär;

J: - mfdsfigsfs kväll. fnafuaifbnf,mv.
K: - Va? Äh, vi antar att det var på kvällen då..
J: - Var ju det jag sa...
K: - Va?!
J: - MEN KLARA, JAG ORKAR INTE!!

Mitt morgonhumör var som vanligt på topp. I alla fall så var mötet på kvällen, så jag kunde ta det lugnt hela dagen i alla fall. Vi behövde inte göra så mycket på mötet heller, men det var hemskt ändå.

Onsdag:
Dagen började med att jag försov mig och fick med mig mammas bilnycklar till skolan. Toppen start! Så hon kom inte till jobbet, utan var tvungen att hämta nycklarna först. Great. Annars var väl dagen ungefär som vanligt. Förutom att folk glodde på oss och att folk gick förbi och pratade om mig. Irriterande.
Sen gick jag till Milla som var med massa folk, pallade i tio minuter. Har nog inte känt mig så hatad sen jag började på KSK, och då har jag ändå idrott med samhäll...

Torsdag:
Kanondag, om man bortser från något jag upptäckte nyss. Annars har dagen vart super, fast med huvudvärk. Men det gjorde inte så mycket ändå, för det jämnade liksom ut sig.. :)

Men nu vart jag lite halvt sur på min upptäckt, så nu ska jag försöka sova istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0