Tandläkare..

Jag hatar att gå till tandläkaren. Det är nog ett utav det värsta som finns. Var där idag, ska få bettskena eftersom att jag knappt kan bita av saker med mina framtänder. Så de skulle göra en "avgjutning" av min överkäke, så det kändes som att jag svalde ungefär hundra liter sånt där medel, men jag svalde inget. Men äckligt var det.
Fick i alla fall en bra tandläkare den här gången, brukar ha sådan otur med det där. Och sen en till sak innan jag lämnar ämnet; varför är de flesta tandläkare så dåliga på att tala om vad de gör för något? Jag menar, jag blir ju tillräckligt nervös bara av att de håller på i min mun, men när man inte vet vad de håller på med blir det ju bara värre...

Ja, nu är jag hemma. Sitter och pluggar, mindre kul kan jag ju säga. Öppet hus på KSK imorn, kul. Massa 9:or som kommer att störa på lektionerna. Får väl se till att ha kul ändå, brukar ju i och för sig inte vara ett problem för oss. Men vi får välan se, känner mig bara allmänt trött nu igen.


Kommentarer
Postat av: Linda

jag har mina stunder :D mat! haha nejdå

allt möjligt :) hihi

2009-11-11 @ 16:10:51
Postat av: Linda

jag ska vara guide och ja ska skrämma bort 9orna :D haha

2009-11-11 @ 16:12:14
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0