Studiebesök, eller?

Guess what? Nu slipper ni höra tjat om artikeln, för jag tog mig i kragen och skrev klart den igår.

Idag skulle jag och resten av min icketrevliga textkommunikationsgrupp på studiebesök på Sala Allehanda. Jahapp.

Hinder nr 1: Ta sig från KSK till stan.
Lättare sagt än gjort måste jag säga. Fick en jättebra vägbeskrivning av Gabriella som jag inte lyckades följa, så jag gick tillbaka till skolan och vände 2ggr, innan jag hittade vägen där jag och Wicky ginade. Då hade jag lyckats tappa min mobil och vända batteriet fel 3 ggr och tappa vanten en gång.

Hinder nr 2: Hitta Sala Allehanda.
"Det ligger på en tvärgata där vid leksaksaffären!". Okej, det kan inte vara så svårt, tänkte jag med tio minuter på mig. Men fel igen, för det fanns hela två tvärgator, jag väljer fel och tar en ny tvärgata på tvärgatan tills jag är helt borta. Så jag går tillbaka och upptäcker att om jag bara hade sett mig omkring så hade jag sett både min grupp och rätt ställe. Men jag kollade bara åt fel håll, alltså. Men jag hann i alla fall i tid :)

Sen kom ju det värsta. Läraren hade virrat till det. Vi skulle inte ens vara där, istället fick vi sluta.
Toppen!

Kommentarer
Postat av: Linda

haha förvirrad lärare :D

va önskar du dig i julklapp tokis? :D

2009-11-11 @ 10:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0