Skitdag.

Ni vet en sån där dag när man vaknar och tänker; "Idag går allt åt helvete..." och det blir så?
Så har jag haft det idag. Helt sjukt hur mycket som kan gå fel.
Försov mig, som vanligt, men idag missade jag till och med bussen, vilket inte brukar hända så ofta. På idrotten hade vi badminton, men det brörjade med någon uppvärmning där man skulle böja sig apmycket. Bara för att jag hade ont i ryggen. Men i alla fall, badminton. Hade ingen knä-grej (ni vet vad jag menar) så mitt knä är alldeles svullet och gör bajsont just nu.
På eftermiddagen skulle vi redovisa våra intervjuer, allt gick åt skogen. Plus att vi drog över på tiden, så jag missade det bästa på hela dagen. Och sen fick jag migrän på det.
Sov på bussen hem, såg antagligen abnormt dum ut, men det sket jag i. Sen skulle jag kolla på Grinchen, men jag somnade. Så nu vet ni det.

Och vart fan är julkänslan?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0