"KOOOLAAASÅS!"

Idag var inte heller en dum dag i skolan, roligt folk och så vidare. Sprang omkring så att folk lär ha trott att vi var sjuka i huvudet. Rätt sant i och för sig. Slutade 13.35, men väntade i skolan och fick sällskap av Linn och Linnéa en stund... Inte sjutton var det tråkigt! Det var ju så att man "blev till sig i trasorna" ;).
De två enda negativa sakerna som fanns med idag tänker jag inte skriva här, för jag är sur fortfarande.

Klara följde med mig hem, och hade ont i kinderna av skratt redan på bussen. Sen kollade vi i skolkatalogen, och ja..

"- Du, han är så snygg att man skulle kunna äta honom med sked!
  - Men usch!
  - Men du gillar väl att äta banan med sked?!"

Sedan var det ju kört för kvällen, medans vi höll på med monster och annat. Skrattade som blådårar. Ont i magen har jag fortfarande, hon åkte för en stund sen. Men det var ju sjukt kul i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0