Gulp.

Min tunga är svullen och värker. Jag svalde nämligen en kula till min stav idag, så jag fick använda en ring som man egentligen ska ha i läppen istället. Kan ju säga att det gjorde rätt ont eftersom att den var böjd..

Fick tillbaka matteprovet idag, sjukt missnöjd blev jag! Men jag fick ändå lite beröm av läraren, vilket var skumt enligt mig. Referatprovet fick vi också ett preliminärt (men troligtvis också slutgiltigt) betyg på, och jag sjabblade bort ett MVG med slarvfel. Åh, jag blir så himla frustrerad när det blir så!

Nu har jag precis pluggat franska, har prov imorgon. Lite smådrygt känns det, men jag tror att det går bättre än matten i alla fall. Hoppas kan man ju alltid i alla fall. Men nu ska jag försöka hålla mig vaken och kolla på en film innan jag sover, så tjoflöjt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0