Plugga!

"En kejsare en gång tog ett barn och Kuzko... NEJJE!!"
Min intelligenta syster.

Idag har jag varit jätteduktig. Jag har pluggat en MASSA. Men jag är inte klar med min svenskanovell som ska vara inlämnad imorgon, så egentligen borde jag inte skriva här, eller på msn. Men ibland får man vara dum också.
Och det är kallt ute. Inte lite kallt heller för den delen, kan ju delvis vara för att jag inte har någon jacka. Jag sov i en kall bil idag, var inte så mysigt faktiskt. Och det känns som att folk är så här *visar* intresserade.
Nej, om det ska bli någon novell av det där så bör jag skriva nu. Men jag pallar inte. Inte blir det något "snuskigt bra" nu heller. Blä, orkar inte.

För övrigt så har jag kommit på att vältränade handleder är hypersnyggt!

Kommentarer
Postat av: Linda

då skulle du se mina handleder :D

2009-11-05 @ 11:42:56
Postat av: Milla

jag är smart!

2009-11-05 @ 18:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0