Tralala :)

En i princip vanlig dag idag, var någon form utav brandövning på kemin. Jag klagade då rakt inte ;) Var faktiskt ganska bra. Drygt med textkommunikation sen dock. Rolig kurs, tråkigt folk. Lyckades göra en av dem irriterad, nöjd!
Nej, men det blev väl så roligt som jag gjorde det, så det blev rätt kul.

Nu sitter jag och pluggar, har en ganska lugn vecka, så då får man passa på att göra annat.
Både längtar och bävar inför torsdagen. New Moon är ju säkert bra, men resten... buä. Men ja, blir nog rätt bra ändå :) Man kan ju hoppas på att resultatet blir positivt.

Och dagens roligaste stod Wicky för. Skrattade så att jag knappt kunde andas.. :)
Anyways, dags att fortsätta med matten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0