Vad är franska för usch?

Sitter just nu och pluggar franska, inte min favoritsysselsättning, men det lär ju göras.
Åkte hem från Årsunda runt fem, hann inte göra så mycket idag, Åkte till Sandviken i idag igen, köpte ett piercingsmycke och nyckelringar, ovärt, indeed!
Ska plugga lite kemi, biologi och bild innan jag sover, lär göra undan lite för att få tid över i veckan. Var ute och gick med mamma i skogen för ett tag sen, och då var det en massa idioter som sköt fyrverkerier i skogen. Den är ju inte alls torr nu, tänk lite! I en skogsbrand hade det blivit skyldiga en massa pengar, och det stör mig inte, men vi bor precis intill skogen. Om något hade hänt oss eller något hänt vid gravarna hade jag dödat dem!
Men ja, lite senare ska jag försöka mig på att söka till gymnasiet, efter Wipe-out och plugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0