Tydligen var jag trött.

Ungefär så tänkte jag igårkväll när mamma väckte mig runt 23.00. Somnade i House, lite synd då jag hade planerat att plugga och blogga igår kväll.. Men sånt får man stå ut med!

Igår i alla fall. Jag pallrade mig till skolan utan vidare lust. Åkte moppe, så var där 20 minuter innan vi började. Satt utanför HKKn i de där 20 minutrarna, sen tänkte jag; "varför kommer det ingen?"
Sen gick jag till dörren, och tydligen hade vi Nationellt prov i matte. Så det var bara att ruscha till skåpet och hämta miniräknaren. Gick väl ganska bra tror jag. Svarade på allt och var ganska säker, så vi får se.

Sen skulle vi göra kamratporträtt på bilden, alltså att man ritar av en kompis. Eftersom att ingen av mina kompanjoner var där (en på Kreta, en sjuk.. timing!) så ritade jag av Cissi. En rätt kul människa i alla fall, skrattade en hel del!

Och nu kommer en grej som nästan är liite pinsamt. Jag lyckades gå vilse i Färnbo. Jävla prosthagsvägen..  I alla fall tog jag mig fram till Emmas hus och gick in till henne, och hennes söta vovve ett tag. Och sen drog jag hem på moppen, med Milla bakpå och vi sjöng hela vägen hem.. Eller ja, sjöng och sjöng, vi skrek mest. Tror nog vi dödade en eller två Aidenlåtar ;)

Jag ska blogga om idag snart, har också en annan grej att säga. Men först ska jag göra lite biologi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0