Toppenmorgon!

Vaknade halv åtta imorse, småskriker rakt ut; FAN!
Springer ner, kastar i mig en snabb frukost, säger till mamma att packa idrottskläder, borstar tänderna, sätter upp håret och kastar på mig puder bara för att kasta mig ut genom dörren och se bussen köra iväg.
Så lyckad var min morgon! Så då gick jag och lade mig framför TV:n. Hann se lite av V.I.P *asg*, Bumbibjörnarna och Knatte, Fnatte och Tjatte innan jag däckade. Vaknade tydligen tillräckligt för att byta kanal, så jag såg början av Jasper pingvin också. Så nu är låten fast i mitt huvud :)
Sov för länge i alla fall..
Gick ut och gick med vovven, i spöregn. Men det gjorde inte så mycket, jag älskar ju regn! Men när jag hämtade posten började det hagla.. bara att springa!

Ja, annars då? Har pluggat, tränat och kollat på TV. Ingen värd dag precis..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Går det bara en buss?

2009-05-05 @ 11:44:17
Postat av: JessieJoystick

men barnprogram är nice^^

2009-05-05 @ 13:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0