Nytt rekord!

5 dagar och måånga timmar sen senaste bloggen.. inte bra :)

Men ja, stressad vecka till max, ska snart göra klart ett soarbete, bilduppgifter och hemkunskap, sen är jag nästan klar med alla uppgifter som jag lär göra. Har matte, franska och biologi kvar bara..

I fredags var det inte en sån jättebra skoldag, kul med allt folk och så, men jag var hyperstressad och millimeter från psykbryt. Men det gick över, för jag, Milla och Jessie åkte till marknaden i Avesta, hittade inget särskilt, vart tre mangaböcker ;D
 Sen åkte vi upp till Årsunda, jag sov och sen kollade jag och lillasyster på Kejsarens Nya Stil.. Emma; du räddade min helg!
 På lördagen åkte vi och handlade lite, fyndade världens bästa hårfön för 150;- och jag menar verkligen världens bästa! Vart lite annat småplock också, och sen hämtade vi Milla. Har varit tvugna att knuffa igång pappas bil hela helgen, och den har välan vart en 40 grader varm, inte det mysigaste. Har läst en massa i helgen också, och börjat plugga men jag pallade inte xD
 
Idag har jag bränt mig (mer) i solen och sen har det inte hänt nåt mer. Åkte till mormor och umgicks lite, sen så har jag plockat ur Millas piercing också.. moahahahahaha, eller nåt.
Nej, värdare texter får ni när jag har mer tid :P

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

fan vad det var nice att se dig igen, vaddå hundra år, liksom :/ =D <3



åååh, trevligt med bilen HahaXD :P

2009-06-01 @ 12:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0