Gymnasievalet höll på att gå åt helvete.

Ja, som rubriken antyder höll jag på att inte få välja gymnasie alls. Min inte så duktiga SYV hade gett mig fel information om hur jag skulle söka till skolan i Gävle, så jag fick totalpanik. Jag valde det i och för sig i andrahand, men ändå, om jag ändrar mig och inte har sökt så går det ju mindre bra för mig.
Men nu är det bekräftat och klart.
1. Naturvetenskapliga programmet, KSK
2. Spetsutbildning - humaniora, Vasaskolan
3. Omvårdnadsprogrammet, KSK

Hade tänkt välja Fordon på tredje, men det fanns inte rätt inriktning i närheten, så det fick bli OP istället, Kom ju in preliminärt på både Omvårdnad och Naturvetenskapliga, så det är bara att hoppas att allt funkar nu.
Som ni säkert har märkt så skrev jag dag för dag vad som hände i helgen, men det var bara för att det inte skulle bli rörigt i mitt huvud :)


Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

spetsutbildning?? care to utveckla? :P <3

2009-05-04 @ 13:45:00
Postat av: ALICIA - shopping & foto

vad är spetsutbildning? :)

2009-05-04 @ 13:56:34
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är svårt att förklara, men typ en specialinriktning.. :)

2009-05-04 @ 18:06:53
URL: http://pottfisk.blogg.se/
Postat av: Milla

Som du vet tkr jag gävle verkar så sjukt nice :D men om du går på ksk kan jag mobba dig :D

2009-05-04 @ 20:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0