Damn you, Microsoft Word!

Jag är inte glad på mitt Word just nu. Igår satt jag uppe tills klockan var kvart i fem och skrev på en kemiuppsats. När jag var klar och skulle trycka på spara, vad tror ni händer? Jo, helt plötsligt lägger hela word av, och det står bara svarar inte. Tre fulla sidor, plus källorna som jag inte hade skrivit upp, försvann. Har setat halva dagen nu (var inte i skolan, kräktes i helgen :s) och försökt skriva sådär bra som man bara får till det första gången, men nu har jag tappat orken och pluggar biologi istället. Har ju nationella imorgon, inte alls roligt.
 Nästa gång ska jag i alla fall göra en säkerhetsuppbackning genom att skicka dokumentet till Milla..
Hällde nyss i mig en dubbel brusalvedon och ett glas apelsinjuice och har precis satt på mig glajjerna, så nu blir det plugga av! :D

Dagen har ändå varit relativt bra, lite sur dock, jag somnade i Bumbibjörnarna.. shame on me!

Annars är det som vanligt, jag klagar på det mesta och är dränkt i läxor. Men ja, fick ju två dagar extra på mig med franskan eftersom att jag inte var i skolan så, lite mindre att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0