Träning.

Idag är det lördag, och ändå vaknade jag 09.20, förra helgen vaknade jag 08.00 och 10.00.. får jag inte sova på morgonen längre eller?

Ja, vad har jag gjort idag?
Jag har läst manga och lite andra böcker, slöat framför tvn, väntat på att jag skulle få newbody-sakerna som aldrig kom (tack för den!) och tränat. Jag har gjort armhävningar så att mina armar är alldeles stumma, härligt :D sen har jag kört med crosstrainern och gjort sit-ups, och ska göra lite utfall och höftlyft när jag har bloggat färdigt. Så skönt att träna, och jag har fått så många kommentarer om min vikt på senare tid, diskret eller indiskret, så nu är jag på gång :)
Skulle ut och ta en kvällspromenad, men då snodde pappa mitt enda sällskap, Mini. Så det får vänta tills imorgon, funderar på om jag ska jogga imorgon bitti. Men vi får se om jag orkar.
Sen var det Earth Hour också, jag hoppas att ni släckte lampan :)

Igår var jag med Kajsa och Linda, hade sjukt roligt, har man alltid med dem iochförsig, men ja. Spelade kort och lagade mat, och pratade. Har hundratals citat uppskrivna, t.ex;

"*asg följt av en lång tystnad*
K: - Vet ni hur maneter förökar sig?"

Alltid trevligt, gjorde lite planer inför sommaren också, och jag tycker nog att vi ska genomföra dem!
Om min sommar blir som planerat kommer den att bli grymt kul :D Festival, tälta i trädgården, Grönan, förhoppningsvis sommarjobb, umgås med folk, moppeutflykter, massa Årsunda med familj, K&L och Jessie och massa andra saker. Nån annan som ska göra något kul? :)

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

jessie släckte lampor^^ sommar<3

2009-03-29 @ 00:45:33
Postat av: Linda

en massa skoj ska de bli! :D

2009-03-31 @ 20:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0