Hinduism och boktips.

Sitter just nu och skriver på min slutuppgift i hinduism, eller vad man nu ska säga. Det är faktiskt väldigt intressant, och det verkar faktiskt vara en någorlunda bra religion. Förutom kastsystemet, det är bara sjukt. Skulle nog inte klara av att vara hindu, men det skulle vara intressant att prova en vecka eller så. Jag ska i alla fall åka till Shivas huvudtempel i Madurai innan jag är 30, skulle vara så sjukt häftigt :D Ska gå in i heliga byggnader från de fem världsreligionerna innan jag är såpass gammal, hittills har jag bara kryssat av kyrka -.-' Hur kul är det liksom, en ful byggnad med torn, där jag dessutom alltid inbillar mig att taket ska ramla i huvudet på mig; nej tack. Har en rätt lång lista på saker som ska hinnas med innan jag är 30 resp. dör. Det är bara att hoppas att det hinns med :)

Och sen är det så här. Jag är i desperat behov av boktips. Böcker av alla dess slag, utom fantasy ;)

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

läs inte robinson cruose iaf, den suger :/ (sve) :P 30 resp dör?? 30 är rätt lite... tkr jag iaf:P menmen, jag hakar på en vecka? (A)^^

2009-03-30 @ 21:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0