yes.

Berättar bara kort om min dag nu, vill soooova xD

Riktigt pissig morgon, var tvungen att springa till bussen, och det visste jag redan när jag gick upp. Därför tog jag skorna som är lättast att springa i - mina fjolldojjor (slitna ballerina). Inte så snyggt tillsammans med mjukisar och randiga strumpor, men tja.
 I skolan hade jag jättekul. Spelade Bamse-lotto och memory hos Maggan och sen på "franskan" var det bara jag, Klara, Emma och AnnCi, så vi löste "kluringar" :D Askul, vi höll på med det hela dagen sen.
Sen var det spex. Var väl helt ok, men det kunde ha vart bättre, tbh. Sen tog vi farväl av våra skåp. Känns så jäkla skumt att veta att i höst kommer nån annan snorunge få mitt skåp. Det är ju MITT, haha. Nej, men det var faktiskt sorgligt. Sen spealde vi cissi en sista gång och sprang och tog kort.

När vi kom hem åkte vi och grattade min kusin och sen gick jag ut och gick med Linn. Mycket trevligt :)
Och sen har jag blekt håret, vart sådär, men det duger i alla fall.

Imorn blir det stressigt, men jag kan försöka hinna med att ladda upp nå bilder då :)

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

hehe, mjukisar och ballerinaXD

nejmen:P



fast det är ju bra att ni Äntligen får komma HiT=D

2009-06-11 @ 02:16:22
URL: http://jessiejoystick.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0