Partidebatt.

Idag har vart en stressig, rolig och irriterande dag på samma gång..

I skolan var jag med Klara, Emma och Linnéa hela dagen. Vi gjorde väl lite allt möjligt, bl.a låg vi upp och ner i bibliotekssofforna. Aproligt var det i alla fall.
 Sen hade vi en "partidebatt" på SO:n, alla hade fått ett varsitt parti. De som debatterade var Vänstern (jag och Klara), Socialdemokraterna (Linnéa), FI (Emma, stackarn) och Centern (Gustav). Vi hann självklart inte till våran bästa fråga, lite småsurt.
Jag har kommit på att jag VERKLIGEN inte är duktig på att debattera. Visst, jag lyssnar på andras argument, och vet vad jag talar om, men jag blir så oändligt sur/irriterad, och det slutar med att jag halvskriker/höjer rösten för att de andra ska lyssna. Och ja, detta gäller även om det är på låtsas..
Hände INGENTING speciellt i skolan annars, funderar dock på att prata med en viss lärare imorn om en sak som både stör och kränker mig. Hon ska allt få höra.

När jag kom hem åkte vi och handlade en massa saker till skolavslutningen. Köpte en klänning också, tänkte eventuellt ha den på midsommar. Vi får se :P

Tänkte ladda upp bilder på inköpen imorn, om ni skulle vara intresserade alltså. Dock inte avslutnings-prylarna, de får ni se på fredag :)

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

jessievillse =D

2009-06-10 @ 04:36:50
URL: http://jessiejoystick.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0