Dagen.

Idag har jag gjort exakt vad jag sa igår. Rensat grusgångar, städat osv. Var väl inte så kul, men med tanke på att jag spenderade omkring halva dagen i skuggan på svalt grus så var det ju inte så tokigt. Är påtok för varmt ute tycker jag. Visst, skönt, men jag vill gärna kunna andas utan att dö.. nej, men det kommer ju bara att bli värre eftersom att ingen bryr sig om miljön, så det är väl bara att ladda med solkräm :P
Imorgon blir det till att göra samma sak, förutom en sak. VÄNTA. Jag kan förklara en annan gång vad jag menar, nu är jag way för irriterad för att ens tänka på saken om jag ska orka sova sen.

Jag kanske lägger upp ett inlägg om en sak alldeles strax, annars får det vänta tills imorgon, börjar bli rätt trött nu..

Ja, vad har jag annars att berätta? Är fortfarande grön i håret, men det skiter jag i, det är sommarlov. Är irriterad på folk. Och är trött som ett as. Det är ungefär det ni behöver veta just för tillfället, imorgon kommer inlägget, bestämmer jag :P
Godnatt alla glada, och icke-glada :)

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

är jag en av folken?:S how can I make it up to you, i så fall??<3



nejjmen=)



på din födelsedag, kan jag komma över då ^^ och vilken tid i så fall??=)



hehe, inte så långt kvar nu=D

2009-06-30 @ 16:47:21
Postat av: pottfisk

Nej, du är inte ett av folken :)

du får komma när du vill, släkten kommer på eftermiddagen, men det är upp till dig ifall du vill undvika dem eller inte ;)

2009-06-30 @ 23:36:46
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0