Trädgårdsarbete.

Idag hade jag inte tänkt göra nånting, men tji fick jag. Bara en liten stund efter så blev jag tvingad att hjälpa mina föräldrar dra undan ris från ett fällt träd. Och jag blev alldeles överlycklig :D eller inte. Flugor, vatten, en dryg men söt hund som störde mig hela tiden och allt annat. Men tja, det var väl inte så farligt, men man tycker ju det för stunden.

Just nu sitter jag och nördar, redigerar bilder och annat. Lyssnar på några av de bästa musikerna i universum, Placebo :)
Är alldeles förälskad i deras musik. Har vart det en längre tid, men de är, enligt mig som bäst på sommaren, så ja. Blandar dock ut det med Dashboard Confessional, som är lite bättre enligt mig.
Ni får gärna ge mig musiktips :)


Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

hårt:/ XD



DC äger^^ men jag vet inte, tror du redan lyssnar på allt jag lyssnar på XD

2009-07-13 @ 14:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0