Sällskap.

Har precis kommit hem från Linn, som fick bli kvällens sällskap, har haft riktigt trevligt. Konstigt vore det väl annars. Pratade mycket minnen och annat, det är så lätt att prata med henne :) Mycket skratt och annat!

Nu hade jag planerat att sova, men eftersom att jag fick en chinchilla på rymmen blev jag pigg igen. Så jag tror jag ska läsa lite, har trots allt två försenade böcker att läsa ut. Men samtidigt så måste jag vara pigg imorgon. Ska upp tidigt och promenera med mamma, sen blir det ju till att träffa Linda och Kajsa lite senare, jag längtar! Man vet aldrig vad det blir för tok. Men nej, några kapitel ska jag nog läsa..

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu funkar det! :D Skitsnygg header har du fixat! :D

Min är asfin :D tusen tack ännu en gång! :D

2009-07-12 @ 11:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0