Muppen Linda.

Ja, nu har jag precis kommit hem från Linda. Vart (såklart) en massa tok.

Det började med att jag fick vada med vatten upp till knäna, eftersom att en bit av vägen till Linda är översvämmad, och Linda fick möta mig med en handduk. Men det var lite kul :D
Fick en present av henne också, världens finaste skål! Och ett skojigt kort, såklart :) Sen hjälpte jag henne fixa lite med sin blogg, jag hoppas jag var till någon nytta i alla fall..
Sen spelade vi kort, och sen när vi skulle gå bort till den översvämmade biten så fick jag låna Lindas gummistövlar (bild kommer). Och som alla vet, är inte gummistövlar särskilt snyggt, fast dessa var världens snyggaste gummistövlar ;) Men i alla fall. Under nästan alla år jag har umgåtts med Linda har hon pratat om "sin snygga granne". Så när vi går där, jag i för stora gummistövlar, så kommer den där snygga grannen. Och nog var han snygg alltid! Visst är det typiskt att man alltid ska se snygga människor när man själv ser ut som skit?
 Men ja, sen skulle jag gå över vattnet igen. Och Linda skrattade så att hon höll på att kikna. Kan ju iochförsigtänka mig att det såg rätt skoj ut där jag halka fram med vatten upp till knäna. Men ja, helt sjukt rolig dag i alla fall, lär göras om!

   

Nu sitter jag framför datorn, ska snart umgås lite med lillasyster, och sen blir det väl till att nörda lite mer :)
Tyck gärna till om min nya header!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag kan läsa inlägget :D

men ingen ny header, knas dator!

Ska prova imorgon :D

2009-07-10 @ 23:37:06
Postat av: Linda

när jag läser så skrattar jag :D

det var sjuuukt kul! Det måste göras om!! :D

2009-07-10 @ 23:38:49
Postat av: JessieJoystick

mig loves your new header :O

^^



2009-07-11 @ 08:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0