Helgen :D

Ja, har inte hunnit uppdatera bloggen, men nu ska jag berätta lite snabbt tänkte jag :)

På fredagen så försov jag mig, så det blev apbråttom. Vi skulle städa lite innan mamma kom hem, och sen åka till stan och hämta Jeffe och så. Vart lite kaos, men det löste sig. Sen åkte vi till stan, Millas mobil fick spatt inne på bokaffären och jag skämdes nästan lite. Köpte i alla fall en ekologisk kalender, praktisk som sjutton! Sen köpte jag även en handväska sen, rätt så söt faktiskt. Sen mötte vi Jeffe och handlade lite innan vi drog hem. Då skatade vi lite, eller ja, vi rullade på brädorna. Inte så mycket skate egentligen..
Sen drog föräldrarna, vi lagade tacos och spelade kort. Kollade på Sex and the City; The Movie gjorde vi också. Sen vart det mest till att prata under kvällen, sitta på taket och käkade godis. Och Jeffe spottade i skålen. Knäppgök :D Men ja. Jeffe pratade i telefon med Lagerhaus, och vi flummade som fan. Det klockrenaste citatet kan jag dessvärre inte skriva ut, så istället får dagens citat bli;

"Det är dags för fredagsmyyyyyyyyyys!"

På lördagen så vaknade vi toksent och bestämde oss för att ha en photoshoot, så vi spenderade ca två timmar med smink (Milla sminkade mig, fast jag var odräglig), bara för att det sedan skulle börja spöregna.. Jippie! Men vi ändrade bara ställe, och det vart ännu bättre. Laddar upp lite utav resultatet sedan. Men ja, sen var vi hem och vände, och sedan böt vi ställe. Vart i alla fall ett par bra bilder. Sen gick vi hem, nördade vid datorerna och sedan gick vi och la oss.
Fasen vad trött jag var..

På söndagen så drog Jeffe hem rätt tidigt och jag gjorde i princip ingenting värt under dagen. Kollade på Greek..
Det är en serie som alla borde följa, går klockan 18.00 på söndagar på kanal5. Handlar om typ ungdomar på ett college och så, jag har fastnat för serien och följt den från början. Jättecharmig :)

     

Kommentarer
Postat av: Milla

Sjukt nice edit. kan inte du skicka bilderna till mig? (A)

2009-07-28 @ 22:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0