Harry Potter and the Half Blood Prince.

Ja, vart ska man börja? :)

Filmen var helt underbar, och jag tycker att alla som någonsin ens har funderat på att titta på Harry Potter borde se den. Det är dock inte min favorit av Harry Potter filmerna, den var inte bättre än "Harry Potter and the Goblet of Fire", men den var långt ifrån dålig. Den var rolig, sorglig, bra.. som vanligt alltså.
Ogillar dock slutet av en uppenbar anledning, tycker att det blev lite mycket, men ja. Har inte läst böckerna, ska göra det nu eftersom att jag ville se denna filmen först, men jag har kollat runt lite, och vad jag såg så var det mycket som borde ha varit med i filmen som inte var det, och det tycker jag är synd. För sånna småsaker kan faktiskt betyda mycket.
Men ja. Sammanfattning i alla fall; se den!

Och det allra bästa med att se den på bio, var såklart att få se Lucius Malfoy, Bröderna Weasley och Daniel Radcliffe's kropp på storskärm :D


Kommentarer
Postat av: b

I den här filmen har man i alla fall fått med det som kommer att spela stor roll i nästa till skillnad från de tidigare filmerna. Men jag älskar filmerna trots en del uppenbara brister. Dessutom har ju DR bara blivit snyggare och snyggare även fast jag alltid har gillat Ron bättre än Harry Potter ;)

2009-07-23 @ 12:57:09
URL: http://blackshoes.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0