.

Jävla sommarlov.
Nu har halva gått, har knappt uträttat något, av den enkla anledningen att jag har tänkt; "men jag har ju hela sommarlovet på mig!". Och då får man ångest. Och det är ju.. skoj. Men jag har i alla fall haft ett roligt sommarlov, men jag måste få mer uträttat känner jag. Det blir alltid så, att man skjuter upp det och sen blir inget gjort. Vore ju enklare att inte ta sommarlov alls, fast det ska man väl inte säga alltför högt :)
Har en lång lista på saker, men jag tror att jag ska avblåsa minst två saker, för nu är jag lite sur. Men jag ska ju antagligen tälta med Linn på söndag, så det blir ju kul :)

Totalt onödigt inlägg, men jag var uttråkad.. :P


Kommentarer
Postat av: B E A <3

Hoppas att din helg har varit bra :)

2009-07-26 @ 23:47:54
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0