Ännu en intelligent rubrik.

Ni förstår vad jag menar.

Har precis vaknat och tänkte skriva ett litet blogginlägg innan jag åker. Ska nämligen träffa muppen, Linda :D
Var längesen, blir nog kul. Ska åka moppe dit, hur mysigt som helst i regnet, det är bara att hoppas att den inte stannar igen.

Vet ni vad jag gjorde igår kväll? I ca en timme satt jag och kollade på Michael Jacksons musikvideos.. Först tänkte jag att, "ptja, han är ju död. Man kanske skulle ha hört i alla fall en låt, medvetet.." och så kollade jag på den första som kom upp på youtube, "Smooth Criminal". Sen tänkte jag ge mig, men sen blev det ju helt tvärtom. Jag satt och plöjde videos i en timme, av en enkel anledning. Snubben hade ju moves! Säga vad man vill om Michael Jackson, pedofil-stämpeln, musiken osv. Men jag skulle ge mycket för att kunna dansa som honom. Som i "Smooth Criminal" när han lutar sig i en vinkel, jag vet inte hur man ska säga, men ja. Det är i alla fall grymt.



Och om ni, av någon anledning, skulle undra så gillar jag faktiskt "Beat It", den har en poäng. Varför slåss när vi kan dansa istället? Och sen tycker jag att musiken är charmig :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Mupparna, det är vi :D

2009-07-10 @ 14:12:05
Postat av: b

Det är ju inte för inte han kallas för King of Pop :)

2009-07-11 @ 21:46:23
URL: http://blackshoes.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0