Twilight.

Jahapp, dags att skriva igen då.

Var på bio med Kajsa/Burris i fredags, såg på Twilight, hur grym kan en film vara?
Jag fick rysningar hela tiden och jag grät i vissa delar (patetiskt, eller hur?). Den var så jävla bra, kan inte släppa den, så jag rekommenderar den :) Jag är så kär i Robert Pattinson, nu ännu mer då.. han kan fan allt, agera, sjunga.. och sen är han ju inte ful. Och de andra som var med var ju inte heller fula.. :)

Men nu ska vi inte vara fjortis. Idag har jag haft en rätt dålig dag, inte riktigt kännt att jag orkar något och bara varit deppad. Ska snart plugga hemkunskap, det är ju så skoj. Eller inte.
Sitter för tillfället och dricker te, te är fan kärlek! Så gott, nödvändigt skrivet, right?
Ska nog snart se på kogänget och somna, men jag har så mycket skolarbete den här veckan. Två stora prov, ska skriva en bokredovisning, en franskaredovisning och en massa andra läxor. Yippie, man bara måste älska högstadiet..
Längtar som ett arsle till lovet, ska fan bli skönt att bara få göra ingenting.

Sen har jag kommit på en sak som antagligen kommer ta mycket av min tid, jag ska bygga en modell av muminhuset ^^ Fast inte som det ser ut i Mumindalen i Finland, utan i den tecknade serien om Mumin. Kommer bli svårt, men det kommer nog bli ganska roligt ändå.

Vad hände med oss?
En gång i tiden var det vi mot världen, sen försvann du. Jag vet inte riktigt om jag kan lita på dig efter en grej du sa, och jag vet inte om jag orkar heller.

Kommentarer
Postat av: Jessie

vem? harjaggjortbortmignuigen:S sry, men måste ju fråga:/ <3

2009-02-02 @ 13:29:38
Postat av: Kajsa

Haha, jag har hittat din blogg!

Älska Twilight, lovar att jag grät lika mycket som du! :D

2009-02-02 @ 18:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0