Omvårdnad.

Jahapp, idag var jag och tre till och kollade på omvårdnadsprogrammet. Verkar rätt bra, man kan bli rätt så mycket av det jag funderar på, så antagligen blir det väl det då :)
Skönt att ha lite ur huvudet i alla fall.

Jag är just nu inne i en period där jag tänker behandla andra som jag tycker att de behandlar mig, vilket är något jag hade tänkt göra under en längre tid nu. Bara kul att se hur folk reagerar.
Håller på att plugga lite SO. 2:a världskriget är fan bara en stor röra, jag hänger inte riktigt med. Men det orkar jag inte bry mig så mycket om just nu.
Sitter och knarkar Aiden, jag hoppas att de kommer hit snart igen, grymma live :D Men a, inte så intressant kanske.

Har annars beställt en massa skit till mitt hår, så snart ska det nya håret vara fixat, jag hoppas att det blir bra bara. Är så trött på misslyckade frisyrer/färger, är så grymt störigt.  Jag har verkligen inget intressant att skriva om, ska snart färga Millas hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0