Matte.

Sitter och pluggar matte. YEY, så kul.
Har varit till "stan" idag, skoj som fan, fick tag i en snygg kofta och lite hårfärg.
Ska plugga en massa ikväll, har franskaredovisning imorn, har inte tränat nånting, och franska som är mitt bästa ämne..

Sitter och lyssnar på Muse, ett av mina favoritband för tillfället, helt grymt bra. Älskar Supermassive Black Hole,  och det är ju inte ett minus att den är med i min favoritscen i twilight, haha. Jag är helt besatt och jättejobbig när det kommer till twilight märker jag, men den är ju så grymt bra!
 Aja, annars händer det ju inte så mycket nu, två redovisningar imorn, prov på torsdag och fredag. Sen i helgen ska jag antagligen till Årsunda, skönt att komma hemifrån ett tag :)
Borde väl börja med mitt hår snart, men ska klippa mig först, och först lär jag bestämma mig för det, så det tar ett tag.

Jag har inte så mycket att skriva, måste tänka ut ett ämne till nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0