Klippning.

Happ, idag missade jag bussen.. Och inte ville Klara hämta mig på cykel heller :P
Men jag låg och slöade i soffan och pluggade istället, så det löste sig.

Tänkte snart gå och sova, ville bara skriva lite först ^^

Var hos frisören idag, men jag är inte riktigt säker på vad jag tycker än, men när jag har bestämt mig så visar jag det nog antagligen här eller på min bilddagbok..
Men det växer ju ut igen :)

Och ja, jag var nyss positiv, i vanliga fall skulle jag ha skrivit att det såg ut som ett kamelarsle eller något sådant, men jag har bestämt mig för en sak.
Jag tänker sluta vara så inihelvete negativ hela tiden, allt går så mycket bättre när man tänker positivt.
 Har till exempel SO-prov imorn, och istället för att säga att det kommer gå åt helvete säger jag bara; det ordnar sig nog.

Vi får väl se hur länge det håller i sig, men det är fan värt ett försök ;)

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

låter som en asbra idé!! <3

2009-02-21 @ 22:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0