Efterlyst.

Satt och tittade på Efterlyst i torsdags, och då märkte jag något som jag aldrig har kännt förut, jag kände sympati för en grabb som hade mördat sin flickvän. Och då menar jag inte sympati som "oj, stackarn.." utan verklig sympati, och jag kom på mig själv att tänka "hoppas det går bra för honom." Känns helt sjukt, jag avskyr folk som tror sig ha rätten att ta någon annans liv, men den här gången kändes det helt annorlunda..
 Helt sjukt! Förstår inte varför jag tycker så, men jag tyckte verkligen jättesynd om stackarn, fast han hade mördat henne och grävt ner henne på ett gärde och låtsas som att han inte visste något. Jag vet att jag, innan jag såg efterlyst har läst om det och tyckt att han lär vara en jävla skitstövel, men sen nu så tyckte jag inte det. Känns jätteläskigt, och jag menar jag har ju haft planer på att bli polis, men nu vet jag inte.

 Aja, alla hjärtans dag idag, palla egentligen. Men jag hade tänkt spendera den genom att kolla på "kärleksfilmer" (läs romantiskt tjafs) med syrrorna ikväll, blir väl A walk to remember, Just like heaven, Titanic, och om jag har tur blir det P.S I Love You, och om jag tjatar tillräckligt kanske milla går med på att se Twilight :D

Har fixat "designen" på bloggen idag också, är väl inte riktigt nöjd, men det får duga.
Kommer nog ändra den i veckan igen, men vafan, pallar inte nu.

Imorn ska jag nog plugga lite grann, och antagligen baka och spela gitarr om det hinns med. Sen är det ju Bones och Beck också, så lär nog gå upp innan tre då. Och sen ska jag hjälpa Milla med dreads och ja, en massa helt enkelt.
Helgerna bara flyger iväg. Man borde ha tre dagars helger. Det har jag haft den här veckan eftersom att jag inte var i skolan igår, hade lovat Klara att komma och hålla henne sällskap men eftersom att min mobil gick sönder vart det inte så. 
 Anyway, lär väl säga glad alla hjärtans dag till er andra :) 
 Nu ska jag åka med mamma och handla en snabbis, och sen är det väl bara att kolla på film, vilket Milla har tjatat på mig om via msn i typ tio minuter nu.

På tal om film, lär jag bara tillägga, jag är hur patetisk som helst när det gäller att gråta i filmer. Kollade på två filmer igår, den ena var disneys Skattkammarplaneten, och jag grinar jättemycket. Milla tycker jag är patetisk, men vafan!
I slutet måste man ju bara grina, och i mitten också! Och Tarzan med, och typ alla barnfilmer. Men jag gråter inte i Titanic, inte för att han dör i alla fall, utan för att det är så fint i slutet att han väntar vid den där klockan och grejs :)

Aja, nu ska jag åka och handla i alla fall...
Peace!

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

om du känner sypati för han så har du nog anledning liksom :) och jag tvivlar inte en sekund på att du skulle bli en bra polis =D

2009-02-21 @ 22:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0